Beauty is in the house

Igår tog jag min behöver-lista och klövade in på Åhléns. Slutnotan gick på ungefär 380 spänn, men så kom jag hem med detta.

Sedemera fann jag även två par shorts för hundringen samt ett paket gelatinpulver. Gelatinpulver? Ja, visst, det fanns en särskild uppgift för det.
Fann en video på youtube för några veckor sedan, jag kände för att prova, fram med ingredienserna bara, en matsked av varje, tio sekunder i mikron och sen börja smeta på.


Mja, jag fick till en mycket mer osmickrande mask av den röran, inte värd att visa upp offentligt =/ . Sen luktade det rätt illa, men det gick att stå ut med. När allt sen skulle av så verkar mina pormaskar sitta alldeles för djupt, kunde knappt märka nån skillnad, däremot så har vi nog ett recept till hemmagjorda vaxremsor! Den smärtan när man drog bort masken från överläpp och panna, man kan bli tårögd och snorig för mindre ...

Men det kanske funkar bättre på nån annan, jag delar med mej av min erfarenhet iaf.

Kommentarer
Postat av: Lina O Lippa <3

Tack för tipset!

behövdes!

Kika gärna in i min blogg!

Puss //Lina

2011-11-09 @ 20:13:23
URL: http://karolinaofilippas.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0