Rockband, stepp och lite cheesecake

Igår var en härlig dag. Inget arbete för det första. Och så hade jag en lugn dag helt för mej själv medan min kompis var iväg och slet på sitt jobb. Jag ägnade förmiddan och en bit in på eftermiddan till att lära mej hur en gitarr på rockband funkar. Sen betade jag av några Beatleslåtar först på easy och sen på nivån medium. Jag är fan stolt över hur kvick inlärningsförmåga jag har *host, host* =P .

Förutom Rock Band fick jag även fri tillgång till halloncheesecakebiten som låg i kylen. Mums! Den hade han baat efter samma recept som jag hittade till oss en gång tidigare, och lika god var den <) !

När klockan var kvart i fem började veckans första danslektion, dock såg dansschemat annorlunda ut. Istället för jazz och två lektioner balett blev det en stepplektion på en o'n halv timme. Skitkul, jag som brukar ha lite ångestkänslor innan jazzen och baletten eftersom de är såna utmaningar och ligger på nån nivå högre än min egen.
På steppen är det tvärt om. Då det bara finns nybörjarnivå på skolan så blir det ständiga repetitioner för mej, steg och övningar som jag redan gjort eller som är lätta att lära sej. Då blir det liksom bara kul, ingen press alls =) .

Sån är jag som person, jag gillar att kunna saker, helst på en gång.
Nu får jag påbörja mitt iordninggörande, det vankas arbete ikväll. Vad som sker efter det vet jag inte, kan bli att jag tar bussen hem till faren och hänger där i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sandra, låtskriver & sanger!

For en fin blogg du har. Du er supersøt! :-)

2011-03-04 @ 12:40:22
URL: http://sandrahelen.blogg.no
Postat av: Emma

svar: ja, faktiskt!:) men har en till jag kan prata med iaf. som inte pratar om fest,supa,dricka osv helatiden som de flesta andra..:o



Haha, ja ;)



Händer nu i helgen?:D



Puss!

2011-03-04 @ 12:42:33
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Ikväll var det andra chansen, men nästa vecka äre final :)

Okej, låter som en rätt bra helg ändå! Blev den bra? :)

Jag har bara städat och slappat hela helgen!

2011-03-06 @ 01:50:52
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Amanda

jätte fin blogg :D

2011-03-08 @ 22:24:09
URL: http://amandajaderlind.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0