Sista rycket

Idag är det dags att börja packa det som man kan tänkas behöva. Ska även kopiera om lite papper så de ser fräscha ut. Måste skriva en packlista så jag dels får med mej det jag behöver och dels inte glömmer kvar något när det är dags för hemfärd.
Uj, jag måste vara stressad, har drömt jättekonstiga drömmar inatt och vaknat flera gånger mellan dem. Min mentor i Markaryd dök tex upp, men hennes medverkan siade ingenting om framtiden. Hade även stora problem med linser i en dröm, men det har jag ju avklarat, så behöver inte känna nån stress över dem.

Nu är det läge för frukost. Ska ta det sista av min rabarberkräm jag kokade igår. Jättekonstigt, vill minnas att när jag följt det receptet tidigare så blev det mer än till två portioner som nu =/ .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0