Jobb och sjöhäng

Det var det idag. Kom till jobbet 0830, skulle börja nio, men fick vackert skita i min paus efter den halvtimmeslånga cyklingen jag behöver innan jag börjar - oavsett tid. Sen skulle jag sluta sex också. Icke, fick förfrågan om att stanna till 2030, men aldrig! Gick med på 1830, men kom givetvis inte där ifrån förrän 19 iaf.

Men så cyklade jag ner till sjön istället för direkt hem! Mötte Therése där och vi satte oss i den varma kvällssolen och doppade ner fötterna i vattnet och snackade lite allmän skit. Kom inte fram till nåt egentligen, men än att vi borde ses oftare då vi faktiskt bor i samma stad.

Imon är det jobb 9-18 igen, får se om det hålls inom de ramarna den gången.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D(man kan rösta en gång per dag och det betyder att du kan bli länkad varje dag)

Om du går in på min blogg och skriver att du har röstat 5 länkar jag dig i ett inlägg ikväll!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

2011-07-09 @ 12:39:45
URL: http://smnmode.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0