Long time from home

En spontantripp efter jobbet i onsdags blev det till min vän. Det var bara att komma hem, packa och åka tillbaka till stan på övergång. Sen stannade jag där till igår =) . Vi har inte gjort särskillt mycket, men det känns ändå som en rätt kreativ vecka.
  • Vi drack lite öl när vi båda var fria från arbete dagen efter dvs onsdag, fredag och lördag kväll.
  • Vi kollade på båda säsongerna av Hem Till Midgård vilket ledde till att vi hade ganska hårda diskutioner om huruvida Halvdan var en stackars hackkyckling eller om han var en elak människa som förtjänade all stryk.
  • Vi byggde en av två smyckestavlor som jag nyss i min pysselperiod knåpade fram att jag behöver. Den ligger här i sängen bredvid mej, men jag förevigar den med ett fotografi när jag möblerat om på mina väggar så den får plats nånstans. Det har jag inte tid med nu, kanske imon.
  • Vi har spelat Beatles Rock Band. Helt underbart! Tyvärr hade vi inga kompanjoner som kunde ta sej an bas och gitarr, men min vän satt vi sitt hemmaexpanderade trumset och jag fattade mikrofonen. Så underbart kul! Undrar egentligen hur många timmar vi hade spelet igång, kanske bäst att man aldrig får veta det ...
Ja, det var väl det mesta vi fick gjort under de här dagarna. Jag har genomgått lite huvudvärk och ögonflimmer igen, nästan så jag börjar fundera på att gå till hjärnröntgendokorn bara för att vara säker på att det bara är migrän =/ .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0