Ingen viktig dag

Grunnar på att få i mej lite lunch, men är fortfarande ganska mätt av frukosten. Har lite stryktvätt att ta hand om, kanske ska sysselsätta mej med det en stund istället.

Ja, det är vad den här dagen handlar om, inga livsavgörande beslut som ska fattas direkt. Ska även ta reda på om jag samlat på mej tillräckligt med ljus tvätt för att fylla en maskin. Om jag orkar ska jag sortera ut kläder jag inte använt och förmodligen inte kommer göra heller. De tar upp plats i garderoben.

Kul dag!

Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Härligt det lät! :D Hoppas din helg blev bra? =)



Ja, tyvärr är det inte lika bra längre... Men jag kan ändå inte låta bli att kolla, det kaaanske kommer nåt bra tillslut ändå :)

2011-02-21 @ 14:37:02
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0