2a advent 2011

Då står staken åter i ljusan låga. Sitter och kollar på Beckfilmen på fyran, innan dess på det nya Sverige-På Spåret. Det var väl okej, men inte så mycket mer, fast kommer nog ändå sitta och glo på det på söndagarna framöver =) .
Annars har dagen bestått av arbete 0930-1830, gillar söndagar, ingen jobbigt lång dag som en hellördag samt bra med obtillägg =) .

Igår gick jag och la mej vid tio, somnade väl strax därefter. Tanken var att jag skulle vakna 0730 idag, men två timmar dessförinnan väcks jag av ett långt vibrerande som fick allt på nattduksbordet att rista med. Batteriet dog, så det var bara att omtöcknad rota fram laddaren. Kändes rätt angeläget om jag skulle bli väckt av mobilen senare.

Imorgon är jag ledig fram till sången och teatern, kanske att jag tar mej till Kulturama tidigare för att kolla på en lektion.
Bara för att jag fått en helgdag mindre tänker jag ta mej en öl!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0