Långfredag

Ja, det kommer verkligen bli en lång fredag. Har varit uppe sen sju och mellan 0830 och ~1900 kommer jag få sitta i min ensamhet. Nån gullig själ kanske slänger iväg ett sms till mej, kanske jag själv tar tag i avhörandet, tvn kanske får stå på hela dan, kanske tar jag mej ut på en promenad som igår.

Det var en underbar skogspromenad jag hade igår, varm och med fågelsång, insektssurranden och tydlig doft av vår och försommar <) .

När jag kom hem satt jag och väntade på påskkärringar, kvällen kom, men inte en enda kärring ... Besvikelse. Den underlättades senare när jag fått i mej lite påskmat i form av potatisgratäng, kokt ägg och kallrökt lax och till efterrätt min livs första egengjorda pannacotta! Jag glömde helt bort att smälta den vita chokladen i grädden plus att jag läste fel och hade i en dl socker för mycket =P . Men kan ni tänka er, den gick att äta iaf!

Nu är jag sugen på mat, det blev gratäng över från igår, tar en portion av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig blogg!



just nu är min kompis i Prag, så jag gästbloggar för henne! Gå gärna in på feliciaannasvanstrom.blogg.se för att läsa! :D

2011-04-22 @ 13:54:06
Postat av: heddah<3

fin blogg <3

2011-04-22 @ 14:15:26
URL: http://heddeh.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Låter som du får en bra påsk i alla fall (: Blev också besviken på att inte en enda påskkärring kom och ringde på dörren igår. Jag som hade köpt hem godis bara pga av det. Nu har jag en hel påse full med godis som jag måste proppa i mig själv.



Klart du ska vara lite nervös inför det, det hör till (:

2011-04-22 @ 20:55:19
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Celine

Sv: Ja då, bara bra ^^ Vad hittar du på nu i påsk då? :D

2011-04-22 @ 21:39:01
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-04-22 @ 23:24:08
URL: http://teletubbiene.blogg.no

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0