Sega höstdag

Än så länge händer det inte så mycket. Jag har knappt klivit ur sängen och än mindre ätit frukost. Halvsitter och lyssnar ikapp mej på lite radio, Melodikrysset avklarat, nu Popsmart och senare Uggla I P4. Även gårdagen var lugna gatan, det är nog pga rödtjutet som bjöds på under torsdan. Jag mår inte bra av sånt =/ . Men tydligen kan man inte dricka öl till mat så jag fick offra mej.
Jag var hemma hos en polare och lagade mat och kollade på film. Kycklingwok improviserades fram och som ni ser var vi hemskt effektiva. Speciellt jag som satt vid bordet och kollade på >)) . Det är vid spisen man ska ha dem, karlarna!

Ikväll får jag plocka fram alkoholen igen, och hoppas att det slutar regna, för jag ska ta mej till Jojje. Inget vin för mej, jag får hålla mej till öl.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0