Nya arbetstillfällen

Och det på kort varsel. Imon får jag hoppa in på eftermiddagspasset pga flunsan som tydligen går nu. Dessutom fick jag hela lördagspasset, men i fel butik. Pust, undrar hur tidigt man får cykla för att ta sej hela vägen till den andra butiken, som jag aldrig jobbat i förut. Dessutom börjar de arbetsdagen en halvtimme tidigare, 0630, än vad vi brukar göra, vilket innebär att jag måste cykla ännu tidigare! Säkert 0545 bara för att jag är osäker på vägen dessutom =/ . Det innebär att jag måste kliva upp ... Hmm ... 0430 =O ! På en lördag!

Det kommer bli en lång jävla dag, speciellt när jag samtidigt blev bjuden på personalfest på lördag, "kom mellan 19 och 20"! Visst, när jag slutar 1815 ...
Jag kommer vara död innan helgen slutar =( .


Morgondagen igen. Det är sista dagen att skicka in en ansökan om att få gå på audition. Till Kristina Från Duvemåla. Ska jag? Vågar jag? Vill jag?
Jag kanske får vara ensemble iaf =/ .

Kommentarer
Postat av: Bexy

Ja! Jag undrar också. Jättekonstigt :o Och lite jobbigt, eftersom att det är så gott!

2010-09-13 @ 22:53:12
URL: http://bexelyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken är den andra butiken? Är du på Netto också?

Sökte du till Kristina?! Haha en massa frågor :P

2010-09-14 @ 10:25:02
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0