Musikaldags

Snacka om att vara ute i sista minuten när det gäller saker man hittar på i Göteborg, som tex gå på Operan. På onsdag ska jag och Sibbe se The Last Five Years med Hanna Hedlund i huvudrollen. Vi hade planerat att gå flera stycken från förbklassen ikväll, men det gick ingen föreställning då, så det fick bli antingen på onsdag eller lördag. De andra kunde inte på onsdag medan jag och Sibbe bara kunde på onsdag, så vi fick splitta oss.

Jag ser iaf fram emot det =) ! Hade aldrig hört talas om musikalen innan jag började i Göteborg, men nu har jag hört en massa låtar, men ingen story. Ska bli intressant.

Ja, när vi ändå är igång på temat musikal kan jag ju passa på att berätta att det ligger biljetter och väntar på mej redan, hemma hos far. Den 9e oktober (dvs om exakt 5 månader) ska jag till Linköping och se

Mamma Mia!

Love it, love it, love it <) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0