Lyckat misslyckande

Nånstans på vägen har jag gjort fel. Det blev aldrig nån pudding av chokladsmeten, det stannade vid tjock sås. Å andra sidan stod det ingenstans i receptet när det skulle stelna, kanske behöver den stå i timmar i kylen =/ .
Jag tappade iaf tålamodet och tog skålen tillsammans med en banan och satte mej. Så doppade jag helt sonika i bananen i såsen och bet av. Eller, jag gjorde det tills bananen lossnade ur skalet och plumsade i, så då fick jag börja äta med sked istället =) .

Inget ont som inte för nåt gott med sej, heter det ju. Dock har jag en massa ont på lager, det ska bli intressant att se vad det goda är som motsvarar det!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0