En lördagmorgon i mängden

Jaha, nu vaknade jag, ja, efter 1, 2, 3 ... alldeles för lite timmars sömn. Det känns i ögonen även om kroppen är pigg. De är liksom svullna och "kladdiga" =/ .
Men det är över en timme till Melodikrysset börjat, så jag kan tänka lite på vad jag ska göra idag. Nån form av kalori- och/eller fettborttagande iaf, efter gårdagens inmundigande, men det ser ut att få bli inomhus, det ser inte för muntert ut när jag ser ut genom mina fönster.

Snart måste jag luska ut var man kan hitta närmsta återvinningsstation. Förutom de överfulla pantpåsarna så finns det glas och tidningar i lägenheten som behöver göras av med innan flytt. Och flytten är om en vecka, tror jag. Har inte fått nåt riktigt bekräftat från mina föräldrar, så det är bara preliminärt.

Nähe, ska man för en gångs skull äta frukost innan Melodikrysset?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0