Så blev det

Japp, fortfarande lördag och jag är hemma med mej själv och en obefintlig stryktvätthög. Alla rena kläder på sin plats i garderoben.
Nu kollar jag på en film, ska strax byta över till Postkodmiljonären. Igår åt jag upp alla jordnötsbågar och det ångrade jag sen, vad skulle jag snacksa på idag? Jo, när man rotar lite kan man bli förvånad vad man kan hitta. Popcorn! Det ska jag poppa sen.

Igår ställde jag inte heller in nån öl på kylning, därför får det bli Bailey's mint + mjölk att dricka tills den jag ställde in nu är tillräckligt kall. Det kommer bli en god lördag =) .


Kommentarer
Postat av: Anonym

NIIIICE BLOGG! KEEP IT UP !! Besök gärna min blogg. Den är underhållande och varierande :) kram

2010-03-12 @ 00:07:22
URL: http://fahealhajeh.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0