Helgen som var

Ja, kanske dags att återberätta det som förflutit =) .
Fredag
Besök på Exet. Det finns redan beskrivet i sin korthet i ett tidigare inlägg, och jag har inte mycket mer att tillägga. Varför skriver jag då "fredag"? Det kan man verkligen undra, och medan man gör det hoppar jag raskt över till

Lördag
Utomordentligt trött och faktiskt en slags spänningshuvudvärk i bakhuvudet klev jag upp 1030. Helt i onödan visade det sej. Grejen var att jag skulle träffa Julle och gå på stan med henne och hon ville göra det i god tid. Hon vaknade inte förrän vid tolv och ner till stan kom vi runt halv två, två ...
Hon hittade sina stövlar, Melodifestivalkvällen vi skulle ha med några klasskompisar blev inställd så Julle och jag hade en egen hemma hos henne. Vi käkade snask, kollade på Melfesten, Crocodile Dundee och sen vete fan vad vi gjorde. Uppe till väldigt sent var vi iaf.

Söndag
Det var verkligen en söndag. Eftersom inget alkoholhaltigt intagits kvällen innan var vi söndagsslöa på ett vettigt sätt. Framför tvn betade vi av tre filmer (American History X, Sömnlös I Seattle och Mitt Afrika) , vi fick lära oss att man inte tar livet av en Toyota Hilux hur som helst och tillslut blev det Blåsningen och sen åkte jag hem.
Dessförinnan lagade vi till lite ugnspannkaka och så dippade vi blomkål, broccoli och morötter i röd currypasta blandat i crème fraiche.

Jaa, det var det, det. Nu ligger jag i sängen redo för sömnen. Ganska besviken på mej själv för att jag inte strukit några kläder.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0