Har du lagt dit det?

Var kommer alla mina kläder ifrån? Har allt det verkligen fått plats i min garderob? Jag är ytterst tveksam till det, nån har varit här hemma och placerat ut massa plagg. Det finns kläder här ...


Här ...

Här ...




Här ...



Och här.
De väntar på att hamna under strykjärnet och sen i ...


Denna hög, som tillslut kommer få en plats i garderoben. Pust, det blir lite att göra, men jag är ganska pigg idag! Det har varit en bra dag, balettlektion med scenkläder, kör, ett besök på BAdansarnas moderna uppvisning, som jag faktiskt tyckte var skitbra!

Jag har själv inte varit i så mycket kontakt med modern dans (inte alls, faktiskt) och trodde till en början att det skulle vara svårt. Men jag kom in i det så småningom, både bildligt och fruktansvärt bokstavligt =)) ! Jag blev erbjuden handen av ett par dansare och blev ledd till en dyna på golvet, till en helt annan plats i publiken, sen upp igen och fick en ny plats bakom ett skynke. Inte bara jag, några civila till blev eskorterade runt om i salen. Blev sittande där ett tag tillsammans med alla dansarna och några åskdare, och när skynket drogs undan var föreställningen slut och alla applåderade.
Jag och två andra fick en dansarhand och blev utdragna på golvet för att ta emot applåderna, konstig känsla, men jag älskade konceptet!

Dags att komma igång med strykeriet igen ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0