Vem är jag? Var är jag? Vad vill jag?

Nu har jag besvarat den sista och nionde frågan i min karaktärsanalys och nu har jag lite mer hum om vad fru Natalja är för en person.
Imon ska jag till skolan en timme tidigare för att träffa min motspelare, Nataljas svägerska. Vi ska jämföra varandras uppfattningar om karaktärerna och pjäsen och diskutera situationer att impovisera i.
Jag är inte bra på att improvisera, det är inte bara det att jag mister kontrollen, jag mister helt verklighetsuppfattningen. Tex förra veckans improvisationsscen, jag skulle till en början bara stå rakt upp och ner och stretcha. Jag stod bara i konstiga ställningar och funderade över hur man egentligen gör när man stretchar, fast jag gjort det tusentals gånger!

Nu satte jag på den sista skivan i ABBAboxen, dvs bonusskivan med låtar som inte hamnade i nåt av albumen. Ska försöka att somna så småningom.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0