Misslyckande

Ja, jag får se det hela som ett misslyckande. Jag kommer inte att gå och lägga mej efter att ha bockat för allt jag skulle göra idag.
  • Duscha
  • Dammsuga badrummet
  • Plocka undan på rummet
  • Dammsuga rummet
  • Skura lägenheten
  • Laga mat
  • Äta mat
  • Läsa Änglar Och Demoner
  • Sova
  • Dricka öl
  • Massera mina stackars fötter
  • Hitta en tvättid att boka
  • Handla mjölk, citroner, ägg, bröd och papperspåsar
Hela sex uppgifter hade jag kvar att göra.
Fast det klart, jag tror inte att det finns nåt på tv att sitta uppe för, så jag kan ägna lite tid åt boken, efter det ska jag ju ändå sova, så två saker till kan jag väl bocka för?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0