Jag är inte död, än!

Ja, vi kan väl låta denna tysta frånvaro tala för att jag hade en kalaskväll hos Therése i lördags =)) . Efter det har jag även träffat Jojje, skaffat bredband att ta med till Göteborg och fått besynnerliga besök av tillfälligheten igen, speciellt i tisdags.

Till att börja med kan jag berätta att jag under natten/morgonen drömde två drömmar jag minns. I den första ingick en liten scen där jag duschade i en offentlig dusch, typ simhalleller sporthall, med en massa tyskar (nyckelord ett) , både manliga och kvinnliga, i den andra drömmen befann jag mej huvudsakligen på en flygplats (nyckelord två) . Klockan 1000 väcktes jag av ett sms. Från? Lufthansa! Tyskt flygbolag som ville ge mej 400:- rabatt på nån resa.
Senare på dan skulle jag ta mej ner till stan per buss och ur head setet strömmade ABBA. Nere på stan skulle jag möta mamma och vi skulle tillsammans besöka Telia. Vad spelas när man kommer in i butiken? ABBA! Inte bara en låt, nej, de hade satt ABBA på hela deras spellista, som i min mobil.

Det var tillfälligheten, slumpen, det.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0