Thank God I'm a woman

Nu är klockan så där mycket igen, men nu har jag ändå gjort mej iordning för sömnen. Det började med att jag bestämde mej för att gå på toa, vilket jag först tvekade för. Tur var väl att jag gick, för ack så mycket efterarbete det skulle blivit imon!
Ja, det har ju åter igen att axla rollen som fertil kvinna -.- . Men det ska man väl vara glad för. I stort sköter det ju sej själv, vilket gör mej sysslolös. För att råda bot på det kan man tex göra detta:

Fint som snus =) !

Nu har jag tagit en förebyggande värktablett (den enda värktabletten jag tar utan att tveka, övriga väntar jag in i det längsta med). Har det börjat mola är det kört sen, man kan proppa i sej vad som helst utan att det gör nån som helst nytta =( .
Dessutom måste jag sluta med mina tix!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är fortfarande farligt med lungiflammation även i denna moderna tid. morfar fick ligga på sjukhus nästan 2veckor, med syrgas och så.. men det tar hårt på de som redan är lite äldre och så. eller har dåligt immunförsvar osv.... vi som är unga skulle nog klara det bättre =)

2010-08-18 @ 11:10:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0