Paket, utslag och vindruvor

Uhu, igår var jag sjuk för första gången sen jag fick körtelfeber tror jag. Jag brukar undvika läkemedel in i det sista, men när jag väl tänkte ge vika för det smärtstillande så fanns det inget att tillgå. Bara nässprej och multivitaminbrustabletter.
Inatt var det jobbigt, jag fick feber. Jag frös som en tok och det gjorde ont att röra sej. Idag känns det lite bättre, har ont i ögonen och nacken. Men det har hänt nåt annat =O . Jag gick ut i solen medan den sken och var varm, sen upptäckte jag utslag på mina armar ända ner till händerna. Jag hoppas att det bara är nån slags soleksem, men det kliar inte alls.

Inte har jag nån vidare aptit heller, jag sitter och äter vindruvor. Eller vinbär ... Nåt med vin iaf =) . Och när de tar slut kan jag ju alltid trösta mej med detta.

Det är paket jag fick tidigare i veckan. I Nellypåsen fanns lite klänningar jag hittade på rea, som jag inte vet när jag ska använda =/ . I det röda fanns dessa =) !

Wei!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Svar: Jag fick aldrig reda på vad det var men min mamma som är sjuksköterska tyckte direkt det såg ut som något slags eksem man kan få när man sitter i gräset eller håller på och donar i rabatten. Vad det än var så försvann det relativt snabbt när jag täckte med kläder och smorde in med hög solskyddsfaktor. Jag har inte fått tillbaka det sen. Hoppas ditt med försvinner, skönt iaf att det inte kliar. Det värsta är ju egentligen att det ser fult ut :(

2010-08-13 @ 18:28:21
URL: http://kimberly.nu

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0