Diggi-loo Diggi-ley Himlen Öppnade Sej

Det är knappt man sina ögon tror. Hur fan kan det finnas så mycket vatten svävande ovan där?
Själv sitter jag inomhus och stickar och lyssnar ikapp missade radioprogram. När jag kom hem från jobbet var det finare väder, jag blev inte blöt alls. Dessutom välkomnades jag av denna lilla gynnare =) . Hoppas han hittade ett bra gömställe innan skyfallet.

Arbete har det varit, ja. Tidig uppstigning även imon och onsdag, får se hur pigg jag kommer vara. I övrigt händelsefattigt.

Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg :') följa varandra via bloglovi'n ? kram

2010-08-02 @ 22:07:29
URL: http://hheyida.bogg.se
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag började blogga för ett litet tag sen

och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag

ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram



2010-08-02 @ 22:20:05
Postat av: al

Anonym:

Ja, det var ju synd att du inte skrev adressen till din nya blogg.

Bloggare som använder sej av särskrivning och Dagens Outfit-inlägg är jag allergisk mot, då ska bloggen handla om nåt jävligt intressant utöver det om jag ska följa den.

Annars är jag mycket för temabloggar, bloggar som riktat in sej på ett speciellt ämne, tex Astrid Lindgren, tv, sex, stickning, 60tal odyl.

Modebloggar är dock inget jag föredrar.



al

2010-08-03 @ 20:34:09
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0