Att gå händelserna i förväg

Veckans sista jobbpass avklarad, långledigt till tisdag =) . Något har kommit över mej, vaknade med ont i ögonen och lite däven i kroppen och det har hållt i sej, har liksom ont på huden utan att det känns som feber i övrigt.
Det logiska tänkadet blev kvar på jobbet, när jag kom hem låste jag cykeln innan jag fick in den i förrådet. Det var det första felet. Eftersom mina ögon fortfarande gör ont tog jag av mej linserna och la dem i etuiet - innan jag hällt i vätska ... Fel två.

Eftersom jag hoppar över steg i mina utföranden undrar jag om jag inte kan vakna pigg och glad innan jag somnar.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0