Inget svar från 3

Jag sitter fortfarande utan mitt internet, så jag får tigga av Marsha. Medan hon pratar med sej själv och tvn sitter jag med datorn och kollar sånt jag missar.

Det är farligt att dansa balett. Trot eller ej, men man kan faktiskt skada fingrarna. Jag stukade nästan fingret när jag krockade med en tjej i klassen under chaînésnurrarna. Lite öm är jag fortfarande, men jag har varit med om värre stukningar.
På väg hem från skolan stannade jag, på mammas inrådan, till vid vårdcentralen för att höra mej för om svininfluensavaccinet. Jag var välkommen tillbaka runt v49, inte förrän då skulle det ges till alla utom riskzonen.

Inatt drömde jag att jag var på fest, var med barn, åkte till sjukhus och födde barn, bar omkring på mitt spädbarn (som var en pojke), och skulle åka till sjön och bada med mitt spädbarn. Grejen med detta är att det inte var en och samma dröm, utan jag vaknade emellan och fortsatte drömma där jag slutade. Väldigt obehagligt tycker jag =/ .

Det var väl mitt liv i sammanfattning just nu.
Jag vill ha mat och sömn!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0