Är det redan jul?

Nog för att tiden i Göteborg har gått sjukt snabbt, men det är väl inte december än? Idag har varit värsta julafton för mej. Först fick jag tillbaka mitt mobila bredband från 3 och sen fick jag post från mamma som jag fick hämta ut =) . Yeey, älskar att få post!

Men, trots att jag fick tillbaka mitt bredband idag, trots att det testat "ok" på alla tester som gjorts, så fungerar det lika illa som tidigare. Jag startade igång internetet när jag kom hem, då höll det uppe i 1,20 ungefär, innan jag fick koppla ifrån, stänga ner, byta usbuttag, logga in och ansluta igen. Då gick det vara online i 20 min, sen samma procedur igen. Och igen och igen.

Imon är det fredag, längtar till helgen. Längtar till lovet, då ska jag fara hem till Växjö!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0