Varför denna hastighet?

Jag är så JÄVLA trött! Bara så alla vet. Jag är snart i behov av en bh som kan hålla upp mina påsar under ögonen! Det irriterar mej också att jag hade kunnat sova längre i morse. Trots att jag ställde klockan 10 minuter senare än vanligt så vet jag nu att jag kunnat ställa den ytterligare en kvart senare!

Jag vet inte varför jag blivit klar så snabbt de sista dagarna, fått in nån slags rytm efter tre månader =/ .
Jag har kvar att klä på mej, packa ner steppskorna, bädda sängen och rulla upp rullgardinen. Jag är livrädd varje morgon jag ska dra upp den, rädd för att det ska ligga en massa snö ute på backen >( .

Usch, jag vill bara ner under täcket igen, inte alls ha musikalteater och stepp. Vi kan skjuta upp veckan med en dag, så kan vi ha tisdag imon istället och sovdag idag.

Jag vill bli artist, jag vill bli artist, jag vill bli artist ...

Kommentarer
Postat av: Veronika

SV: Nja, veit ikke helt om jeg skal sette meg ned å spise hvitløk.. Haha, jeg er ikke så veldig begeistra for det egentlig :p

2009-11-17 @ 12:47:30
URL: http://veronikaa.wordpress.com
Postat av: maariawh

sv: Tack för kommentaren :)

2009-11-17 @ 14:48:56
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, sovmorgon är typ en av de viktigaste sakerna tycker jag. Det kanske inte låter så vettigt men annars är man såå trött på morgonen!

Ha det jätte bra ! :D<3

2009-11-17 @ 16:52:40
URL: http://nathalielaura.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0