Morgonpromenad

Friskvård stod på schemat, vi är fyra personer som dyker upp, det var fest igår som jag sket i, men somliga valde att stanna kvar i sängen idag =) . Vad kan fyra pers göra utomhus på en friskvårdslektion? Typ ingenting, så vi fick gå en runda på en timme, det blev en mellanlång runda runt sjön. Så jävla fint! Allt! Vädret, naturen, husen med trädgårdarna. Ah, svensk idyll, fan att jag inte tog med mobilen så jag kunde ta kort!
Jag måste nämna en gång till att det var, och fortfarande är, fint väder! Jag minns tillbaka till de sommardagar jag inte kunde sova längre än till 0800 och gick mina morgonpromenader i elljusspåret i Moheda i brist på fantasi och i väntan på att nån annan i familjen skulle vakna. Ah <) ... Nu för tiden vaknar jag visserligen också alltid mellan 8 och 10, men nu är jag inte pigg när jag gör det. Då var det verkligen "- Jaha, morgon, vad ska jag göra nu?" Nu däremot "- Åh, nej, morgon ... Varför får jag inte sooova!?"

Men nu få jag sova, och det ska jag göra!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0