Blä, söndag ...

Usch, det blev stressigt innan. Tänkte att jag kunde ligga kvar i sängen länge, länge, men då skickar 31 marsgänget sms efter mej! Det var visst rep idag också, jag hade fattat det som att det var på måndag. Jaja, vi kom vidare till låt fyra, Love eller nåt sånt hette den.
Om en timme ska vi öva på diagonalen vi fick i onsdags och lära oss den, både höger och vänster =/ ...

Ja, bilderna från två inlägg sen, som blev försenade, ligger nu uppe. =) Fina flickor på Helénes Coffeehouse. <) Att bilderna inte kom upp förrän nu beror väl främst på att telefonen var upptagen med en laddare, så det fanns inte så mycket mer rum för en USBkabel. Sen hittade jag inte kabeln, den hade hamnat underst i en hög med kollegieblock. =)

Nä, om man kanske skulle plocka undan lite granna på rummet, det ligger en massa noter och disk överallt. Och stryktvätt sen typ fyra veckor tillbaka! Disken är bara sen igår, pallade inte gå upp till allrummet och laga min mat, så det blev köttbullar och potatismos. Tog ganska lång tid, speciellt att skala potatisen, men sen har jag ju bara en kokplatta. Men gott blev det! =)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0