Slumpfilm

Jag kände att jag ville kolla på en film innan jag somnar, men då jag då är smått drabbad av beslutsångest så gjorde jag helt enkelt så att jag räknade hur många filmer jag hade, så gick jag in på random.org och slumpade fram vilken film det skulle bli. Nummer 74 av 85, nämligen Hair. Bra val! =) Räknade inte med alla filmer, de som jag verkligen, verkligen inte ville se och de som jag sett alldeles för nyss. Bland de jag hoppade över fanns Glenn Killingserierna med Killinggänget och Kill Billfilmerna.
Det är med mättnad jag nu stänger ner datorn och placerar huvudet på sidan på kudden och beskådar den utvalde musikalfilmen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0