Hur stora är oddsen?

Nu tror väl alla att jag tänker kommentera kvällens melfestfinal, men det tänker jag faktiskt inte alls göra. Det gick som det gick och det kommer väl som alla andra år stå "Fel låt vann" på löpsedlarna. Nej, det är nämligen så att jag gått och blivit sjuk igen <,(( ... Skitkul att få vara frisk i tre dagar innan nästa persons baciller attackerar en. Nu är jag helt utslagen, jag är nere för räkning. Jag orkar inte göra mej i ordning! Jag ligger på sidan på sängen och skiver med vänsterhanden. Det tar väldigt lång tid. Dessutom är det stört jobbigt att hålla uppe armen tom under korta stunder. Undrar om jag har feber, halsen är ju iaf igensvullen och gör ont satan!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dumma baciller!!! du får ju inte gå och bli sjuk hela tiden al!!!

Krya på dig!

kram Pernilla

2009-03-15 @ 12:54:58
URL: http://alliinrep.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0