Soliga rum

Jag har förflyttat mej och min datamaskin till det syrerikaste och, idag, det soligaste rummet - trädgården! Det är inte så varmt som man kunnat önska, men vad fan.
Jag har haft en gruvlig värk i min stackars mage, och trots alvedoner så ger den inte med sej helt.

Igår var jag inte så rörlig heller. Jag måste verkligen sakna skolan eller nåt, för gårdagen ägnade jag åt studier. Studier inom ett ämne som jag igår tyckte skulle vara kul att kunna. Nu kan jag det =) Frågan är om man ska avslöja vad mitt nya "onödigt vetande" är, eller om man ska glänsa vid ett spontant tillfälle. Det sistnämnda låter mer frestande <) .
Bilden visar min ambisiösa instuderingsmetod.

Ööh, jag klarar inte sitta i stolen längre, jag måste lägga mej på en filt. Ska in och hämta den och innan jag åter kommer ut ska jag ha svalt en alvedon.
Om tjugo minuter börjar Christer i P3! Kul!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:



Ja, iofs. Det kvittar hur man blir ihågkommen, bara man blir ihågkommen, eller?



Midsommar, då blir det supa av! Man är väl ingen torris. X))

Då bär det av till västkusten. Ölands västkust! =)

Vad ska han själv göra?



al

2009-06-16 @ 13:53:20
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

hehe, ungefär nåt sånt ja!



Ah låter fint... låt mig gissa...det kommer bli ÖÖÖÖÖL ;)

Jag vet faktiskt inte riktigt, jag är bjuden på fest i Ljungby med Anders o hans tjej o det känns ju bättre än inget så d blir nog så. Va länge sen jag drack nu o har faktiskt en hel del Sambucca kvar! =D! Kommer dock inte kännas lika kul o förtära den utan er.

2009-06-16 @ 18:42:15

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0