Vad hände med närminnet egentligen?

Idag har det varit en bra dag på jobbet, det har varit så in i helvete varmt bara! Alla utifrån kommer in och drar en pust över hur svalt och skönt vi har det inne hos oss, medan jag sitter och pustar, lökar och fläktar med hundralapparna (eller inte) av värmeslag.
Hihi, idag fick jag totalt 13 kronor och en bigarrå i driks! Man brukar inte få nåt!
(Inlägg: Usch, vad jag hatar att jag tappade min marmeladmacka på tangentbordet!)
Mannen som gav mej en tia sa att jag skulle köpa mej en kaffe för den. Vem fan dricker kaffe en sån här dag, är man inte kokhet så det räcker? Nä, när vi bommat igen köpte jag mej en Spirello för den tian, den var väldigt välkommen!
Inga diffar, bara att lägga kassalådorna i kassaskåpet, låsa och gå hem.
Men vänta nu? Höll inte jag i mobilen nyss? När fan stoppade jag ner den i väskan igen? Det har jag redan glömt. Fram till cykeln och rota. Var la jag den nu då? Nähe, inte i väskan. Fickan då? Nä.
Då ligger den kvar inne i personalrummet, där jag la den för att kunna diska mitt vattenglas. Kul!

Då blir det inte till att ringa eller messa mej ikväll, jag finns på msn! Och jag får cykla en morgonrunda imon om jobbet och plocka upp min stackars nalle. Men vem ska väcka mej?

Kommentarer
Postat av: Pierre

Snudd på tropisk värme idag! Tog mig en promenad under eftermiddagen...inte i nåt jätteraskt tempo men kunde likväl vrida ur linnet jag haft på mig som en jävla disktrasa när jag kommit innanför dörren igen! Rätt fina blixtar på himlen även idag också förresten.



Såg att du också börjar den 17:e i götet! Hur går det med bostadsletandet? Snackade med Kuiva o Marsha om att kolla in Biffen i Rhapsody in Rock den 11:e augusti! Är du i Götet då så häng på =)

2009-07-01 @ 21:20:17
Postat av: al

Pierre:

Ja, fy fan, det var som att andas i en sjö ute. Undrar hur många procents luftfuktighet det är egentligen.

Jag spanade in blixtarna igår, idag har det bara mullrat lite här.



Det har inte nappat med bostad ännu dessvärre, men om jag befinner mej i staden är jag absolut på!



al

2009-07-01 @ 21:29:57
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0