Nödinlägg

Urk, jag måste skriva ett inlägg bara för att jag ska slippa se det där äckliga varje gång jag går om min blogg.
Trött är vad jag är, vaknade ju halv nio och har varit på topp sen dess. Jag väntar nu på att mitt pass ska dimpa ner på polishuset så jag kan hämta ut det efter att jag fotat mej så fint (ehm ...) idag. Eftermiddan bestod dessutom i fika, låning av Londonböcker på bibblan och ölfika. Lagom till att jag skulle lämna city och bege mej hemåt per velociped börjar åskan och regnet härja och jag fick lov att pausa halvvägs i en tunnel.
Medan det värsta regnet avtog satt jag där inne bredvid min cykel och pratade med far min. Honom ska jag hälsa på i helgen.

Ööh, jag blev så vidrigt trött nu. Nu ska jag göra mej iordning för bädden, det är tidig uppstigning imon.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0