Boende på gång?

Usch, vad jag har varit upptagen idag. Men vi har iaf en korrespondent som ska gå på en lägenhetsvisning åt Marsha och mej imon. Världens underbaraste Linnea Frid <)) ! Hon är allt bra snäll hon.
Frågan är bara om jag tycker att vi ska slå till ännu. Jag är fortfarande väldigt inne på att leta vidare efter en trea då detta bara är en tvåa. Jag värdesätter privatliv och ensamhet högt och dessutom är det en möblerad lägenhet vilket innebär att jag inte kan inreda det som jag vill och göra det till "mitt" hem.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Gratis till lyan =)! Fick några bilder från lägenheten av Marsha. Det såg riktigt nice ut! Ser fram emot inflyttningsfesten ;)

2009-07-16 @ 05:32:11

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0