Senilpappa

Nyss ringde jag och påminde honom om att han skulle spela in ett program på femman, då jag sitter här förutan den kanalen. Då berättade han samtidigt att han glömde spela in reprisen igår av förra veckans avsnitt av samma program, trots att jag sa åt honom att skriva upp det, annars skulle han glömma bort det.
Och vad gör han? Inte fan spelar han in iaf... "- Jag trodde jag skulle komma ihåg det!" Mmm, säkert, men jag visste att du skulle glömma bort det!

Aja, så är det med min far. Hur som helst, för att komma tillbaka till den där Tradeaannonsen. Jag vann inte den. Dock satsade jag 2000, men nån ville ha den mer. Den gick för 2125 har jag för mej.

Satt och slötubade nyss. Hittade denna reklamfilm! Hahaha, skitrolig och jättesöt! <))
 

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:



Nähe det var inte GAS, Lasse Åberg och compani var det! =)



Vaddå? Menar du att vi har damp? =O



Ja, jag röstade också, slängde iväg ett SMS. Tyckte det var skitkonstigt att de åkte ut... =,(



Hur mår du nu då? Hörde att du hade flunsan!



al

2009-01-19 @ 23:09:44
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Ja, Electric banana band var det väl?

hehe, täntke i.om att ni har det lite stressigt just nu så kanske det känns som om ni har damp o i annat fall var det mest en kul tanke eftersom det rimmade på just zvamp o kramp =)



Det stod i tidningen att de var kvar i tävlingen men att Gry annonserade att det var grymt jämt bland de sista varpå alla började rösta som fasen på de, de trodde låg sämst till dvs. inte Team Wells vilket också gjorde att de åkte ut. Gry Forsells fel med andra ord!



Nä, har varit kass i en vecka nu o är ännu inte riktigt kry, ingen hit men, men smällar man får ta ibland =)!

2009-01-19 @ 23:55:13
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den)

2009-01-20 @ 00:20:55
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0