La just locket på

På min kastrull. Det vankas kokt ägg om 15-20 minuter! Nu är det middagsrast till halv sex, glad för det är jag. Supertrött, men glad. Synd bara att inte alla i klassen är det också, men alla har verkligen sina skäl. =,(
Ikväll ska vi fortsätta dansa inför vår andra danslärare så hon kan kolla igenom koreografierna en sista gång.

Igår satte vi klart allt ljud och ljus, sen på kvällen satt jag och tre till och höll varandra sällskap och vek tranor. =) Så kan man fördriva en tisdagskväll när man egentligen borde först äta och sen sova. Det gjorde jag också, tillslut, men lite senare än jag planerat. Då blev det rostbiff och potatissallad. Kändes precis som hemma hos pappa! Och medan jag åt av min enda måltid på nästan tolv timmar satte jag på radion.
Denna låt spelades, och det var en märklig association med tanke på att jag kände samma sak från där jag just kommit ifrån, som han sjunger.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0