Igång igen

Då har man kommit tillbaka till schemat, ingen mjukstart om man säger så... Snarare känns det som att vi hållt på i flera dagar, man kom i exakt samma sinnestillstånd som man hade innan man åkte, som om detta jullov enbart existerat under en natts sömn.

Ikväll har jag blivit utklassad i ett sorts musikspel jag önskade mej för ett par år sen. Jag trodde jag hade lite koll på vad som hänt inom musiken genom tiderna, men icke... Tur att jag inte fick det den julen. =)

Fan, då skulle de sett mej i fredags när jag kollade på På spåret! Fy fan, jag var sjukt duktig. Jag kunde de tre underkläderna mamelucker, boustier och balconett (stavning=noll koll), att kung Valdemars bror var Magnus Ladulås, på tävlingsdelen "Retur", där man ska komma på vilket årtal det handlar om hann endast "Jarl Kulle dör" komma upp och jag skriker "-97!!!". Ja, några imponerande exempel, det fanns ett gäng till, men minns dem inte så här rakt upp och ner.

Sovadags om man ska lyckas komma bort till kulturhuset vid åtta imon.

Kommentarer
Postat av: Pierre

hehe, men o andra sidan...hade du fått det spelet i julklapp den gången så hade du ju kanske kunnat frågorna nu och därmed tagit hem segern =)!



Jag var också hyfsat grym i På spåret i fredags! Tog t.ex. Berlin på 8 poäng o Ladulås kunde jag också o returresan fixade jag också...så länge det inte e svartvita filmsekvenser i returresan så brukar jag kunna dem =)!



Sov gott!

2009-01-13 @ 00:26:51
Postat av: detkallasvestibulit

jag suger på på spåret, det enda ja nånsin kunnat är en typ tai ji när dem visade en kampsport.

ja gissade på 98 pga. tamagoochin

2009-01-13 @ 02:27:55
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: al

Pierre:

Nä, jag hade ändå inte haft nån att spela med, så det hade legat på hög tillsammans med de andra dammiga spelen.. =)



Nä, jag är alltid jättedålig på resorna. Jag är inte så himla berest av mej =) Är glad om jag kommer på om det är Sverige eller inte X))



al

2009-01-13 @ 22:04:08
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nja, nu vet jag inte riktigt om det är samma stipendium vi snackar om. Detta är inget stort, och inget man söker, så jag tror inte vi tänker på samma. :)



haha* Ja, lite påstridig var han, men han gjorde ju bara sitt jobb ;) Jag tror att affären helt enkelt bara heter "Väskaffären" eller "billiga väskor". Ligger på en tvärgata (vet inte vilken) till storgatan. Men de har fina väskor. :)



2009-01-15 @ 04:30:53
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Måste bara säga att din allmänbildning är det vekligen inte fel på! Jag hade inte klarat en av de där "på spåret"-frågorna. haha* :)

2009-01-15 @ 04:32:20
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0