God morgon

Är ganska nyvaken just nu. Det var ett tag sen jag sov till över klockan tio, men det var ganska skönt. Dock har jag ingen aning om vad klockan var när jag gick och la mej.
Vi snackar premiärfest nu. Jag tog det ganska lugnt, men Jägern jag grundade hela min alkoholkonsumtion med höll sitt stadiga grepp om min berusning.
Idag vaknade jag upp och kollade rakt in i ett par gardiner jag inte är van att se. Fick småpanik, satte mej spikrak upp i sängen och tänkte "Var fan är jag?" Då ser jag Emma ligga på golvet och minns att hela gänget av nån anledning gick hem till henne efter festen i stugan. Jag hävde mej på hennes säng direkt och har då sovit i samma möbel till nu ungefär.

Nu sitter jag i min säng, i gårdagens utstyrsel, smink och frisyr, och dricker blåbärssoppa direkt ur tetran. Har bett Emma höra av sej när hon vill gå bort till ICA, för idag ska jag äta pannkakor!

Kommentarer
Postat av: Pierre

hehe, ja, det blev inte mycket till efterfest inte =)! Tog inte lång stund för er att slockna =D! Jag sov nog iofs också en stund, en kvart eller något sådant...Emma vaknade när vi gick, jag försökte hjälpa henne upp men hon insisterade på att få ligga på golvet, hehe!

2009-01-25 @ 23:59:41

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0