Gårdagens föreställning

Man kanske skulle ta och beskriva den lite närmare. Premiären gick över lag väldigt bra enligt våra mentorer, det var ett nummer som vi behövde gå igenom imorgon. Ståede ovationer blev det för oss iaf, det var en mycket bra publik. Väldigt ivriga. Inte nog med att det var fullbokat, det stod folk ute som köade för platsbiljetter som eventuellt inte skulle lösas ut pga avbokningar. Fanns inte såna till salu så ställde de sej helt frivilligt längst bak och stod där i över två timmar. Imponerande!
Uppehåll i inlägget. Lilla Marshie ville ha sällskap och självklart gav jag henne det =) Så vi har suttit och pratat i en timme, typ.
Föreställning var det, ja. Det ska vi ha nio stycken till. Min pappa, syster, faster med familj kommer på den näst sista, min vän Lina med sin syster kommer samma dag, men på martinéföreställningen klockan 14. Har dock inte bokat biljetter till henne än, men ska ner till receptionen och göra det. Hoppas det finns kvar bara! Man har ju fått höra att det var rejäl åtgång på dem.
Det är så jag hoppas att folk kräver att vi spelar extraföreställningar. Så som det var när vi spelade Carmen förra året i Växjö. Två extra gånger blev det på den.

Nu är jag jättesugen på en cheeseburgare, fan att det inte finns ett McDonald's här.
Jag får väl gå och lägga mej istället om jag ska upp och äta frukost imon. From imon är det vanliga skoldagar, utom när det gäller profillektioner och såklart när det är föreställning. Men jag har bara profilämnen på måndagar utom Skapande, men det är då vi ska samlas inför andra uppvisningen. Så jag är i princip ledig. Skönt, då kan jag sova lite till.
Känner att jag inte fick göra det färdigt idag. Vi gick till pizzerian, ett gäng, och jag krängde en svingod pizza! <)) Quattro Stagioni eller nåt sånt... Så det blev inga jävla pannkakor idag heller. Det blev en färd till ICA tillslut ändå och då köpte jag stekpanna, bunke och ingredienser, så jag är väl förberedd nästa gång jag blir sugen! Då jävlar ska det gräddas!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

Efterfest, var det det, det var (konstigt med så många "det", men där är ju rätt! =O )? X)) Nä, jag la ner styret på kudden och sen minns jag inte mer. Jag hörde inte när nån gick.

Var lyckades du somna?



Hehe, lilla Emma.. =) Hon låg ju kvar där tills jag vaknade.



Hur var det i Malmö?



al

2009-01-26 @ 00:54:35
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: detkallasvestibulit

roligt att föreställningen gick bra!

2009-01-26 @ 03:09:43
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: Marsha

Tack för att du finns! Du är underbar!

2009-01-26 @ 13:13:18
URL: http://marshas.blogg.se/
Postat av: Pierre

hehe, det gällde nog samtliga av er...30 sekunder sen var ni helt väck =)! Jag sov en stund i sängen även jag men jag hade typ allas ben i ryggen så det var inte jättebekvämt =D!

Malmö var helt ok men det var 4 paralella scener o komiker hela tiden och så klart så hade de lagt alla man ville se samtidigt så man missade ju några stycken men i övrigt var det kul =)!



Lycka till på kvällens föreställning.

2009-01-26 @ 14:26:26
Postat av: al

Pierre:

Vah, fick du också plats i sängen? Hur fan gick det till? X)) Skittrångt!



Bra att det var kul! =)



Tack ska du ha!



al

2009-01-26 @ 15:40:26
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0