Frukost

Nu har jag precis borstat tänderna efter en mycket god frukost nere i matsalen. Jag var helt ensam, vilket är väldigt skönt, för jag är inte så social om mornarna... =) Jag behövde bara hälsa på två tanter, en mattant och en städtant, men det må väl vara hänt <).
Som sagt, frukosten var god, men jag vill inte tänka på hur mycket socker jag fick i mej under de tjugo minutrarna; vitt bröd, honung, hallonyoggi, havrekuddar och juice. Men för tillfället är jag mycket nöjd, en näst intill perfekt morgon, har det varit, utom att det luktade snus på toaletten, men jag är helt oskyldig!

Det absolut bästa, gräddet på moset så att säga, är att jag nu får somna om! <) Ladda vidare batterierna iför kvällens upplaga av revyn. Hädanefter är det allmänföreställningar som gäller, betalande publik som är där helt frivilligt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0