Återvänd

Jaha, då har man installerat sej på rummet igen. Ett svinkallt rum dessutom, stängde av elementet innan lovet för att spara på energin. Vet inte om det hjälpte, men jag kände mej nyttig iaf. Tills jag tog av mej ytterkläder och skor. Brr...
Full patte på elementet krypa ner under täcket. Mmm, renbäddat! Fö är jag också ren nu.
Alvesta - och Växjö kommundammet ligger i avloppet och den dåliga hårdagen, som såg ut att inte ha sett rinnande vatten sen 1994 års julafton, är ett minne blott! =))

Nu vet jag inte rikigt vad jag ska göra. Stryka kläder? Okynnesglo på tv? Gå och lägga mej?
Är djävulskt trött, så skulle jag välja tvn så skulle inte John Blund vara sen med att ta chansen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0