Städdag

Har varit i stugan och städat upp efter natten. Svinkallt! Och illaluktande.
Det var sjukt kallt i stugan igår också. Hade ganska tråkigt där, knappt nåt folk, men framför allt pga kölden! Inte okej.
Var ändå inte hemma förrän vid tvåtiden, gjorde mej iordning för sängen och satte på GASs Skruven Är Lös. Jag kollade igenom hela, fram till sista numret, sen måste jag ha gett upp. Vaknade upp senare av jingeln som upprepas i menyn på DVDn och stängde av. Klockan visade sej vara 0659, alarmet var ställt på 0700, så jag kunde ju lika gärna stiga upp.
Gott med frukost, men tre timmars sömn är lite väl lite, så jag gick gladeligen till sängs igen.

1125 vibrerade mobilen iaf, folket ville ha mej till stugan. Nu är jag jättetrött, ligger igen i sängen och kollar på Djursjukhuset. Har inte lektion förrän 1630, då det är Skapande. Sööömn!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0