Svikna planer

Nä, så blev det ingen fotvård idag heller lika förbannat! Jag skulle ju bada fotbad, massera och fila fötterna, ansa tånaglarna och ha det allmänt gött. Men icke.

Det blev ju lussekattbak, popcorn och idol ikväll, efter det startade jag Resan Som Blev Av med Galenskaparna och After Shave. Överspelens föreställning, jag påminns varje gång varför jag inte tittar på just detta så ofta. Hade man sett det live hade det säkert varit störtkul, men allt blir så tydligt på film.
Nåt som dock är fantastiskt roligt är i Mackenmedleyt när Knut har sjungt färdigt Konfirmationspresenten och publiken applåderar glatt, så kommer Peter in på scen som Mannen med den vita Opeln och säger "- Tack så förfärligt mycket. Jag hade bara vägarna förbi!" .

Snart två är klockan, jag som steg upp 0700, dvs jag har varit vaken i 19 timmar. Jag är nog tröttare än vad jag känner mej, lika bra att sova nu.

Natti!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0