Lucka nummer tio

Uppe med tuppen denna Nobeldag minsann! Det stämmer att man känner sej pigg när man bara sover i fyra timmar. Sover man i två nån eftermiddag är man halvdöd när man vaknar, sover man i åtta eller mer känner man sej heller inte utvilad. Utvilad men yr och småförvirrad känner jag mej =) .

Hos tvillingarna blev det som sagt sent igår. Mina "medpassagerare" skulle inte upp lika tidigt och jag hade inte hittat hem utan dem, Morran var jag tvungen att ta sällskap med för att jag hade min cykel hos henne och Julle var jag tvungen att ta sällskap med för att jag hittade bara hem hemifrån henne.

Dags att sminka till sej, om en timme måste jag börja cykla ner till centralen och möta upp Palmblad. Dagen schema består av julfestjulklappsinhandling, julshow i skolan, städning och möte med vår hyresvärd. Det ska bli lagom skojigt ... Avskyr att konfrontera människor i diskussioner och debatter.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0