Lucka nummer sex

Idag är jag osocial. Fram till halv tre låg jag i sängen med datorn som enda sällskap. Det var först då som lägenheten blev tom och då var det fritt fram för mej att kliva upp och göra frukost. Dagens adventfrukost gick i jästens tecken. Två skivor av mitt egna bröd (som jag dessutom värmde i micron för att åter få den nybakade känslan) med honung på och två lussekatter. Jag fattar inte att de ser sönderbrända ut på bild, för det stämmer inte alls med verkligheten ...
Dessutom den lilla chokladbiten ur kalendern, såklart!

Dagens planer idag? Borsta tänderna, se på dagens avsnitt av Tomtemaskinen på tuben, tända det andra ljuset i fönstret och sen får vi se om det finns tid över till annat >)) !

Glad andra advent!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0