Gymnasiekonserter och Beatles

DVDspelaren har gått varm i pappas tvrum ikväll. Jag fick näst intill tvinga fadern att se Across The Universe, han var inte på den idén alls, fast jag visste att han borde se den. Jag hade rätt. Det är fanimej inte många filmer han säger åt mej att pausa i medan han går på dass. Vet dock inte vad han tyckte om filmen i sej, men musiken kunde han inte låta bli att sjunga med i, i varenda låt. =) Det är Beatles och nåt som har med Beatles att göra rakt igenom hela filmen.
Efter det tyckte pappa att det var dags att se på nåt som han trodde var jävligt längesen jag såg, det hade han rätt i. Konserten vi hade i ettan på gymnasiet. Omg, några proffs, det var vi verkligen inte! >)) Hahaha, men vissa låtar gjorde vi faktiskt jävligt bra ifrån oss! Sjunde maj 2004 ... Snart fem år sen, fy schan vad tiden rusar! På samma skiva fanns också inspelningen av vår FNkonsert 2005. Mmm, längtar tillbaka! Jag hade så djääävulens roligt!

Jess, på tal om roligt så har jag glömt att lägga upp bilder jag tagit på de tre äggen en giganthöna lagt på Växjös stortorg lagom till påsken som var.
Det var riktigt fint och härligt väder i Växjö igår när jag skulle åka till Moheda. Den stora solen fick mej att vara pigg hela dagen, trots de alldeles för få timmar jag sov natten innan. Underbart! Kan inte sommaren vara här på riktigt nu?

Fy fan att påsklovet är slut! Jag har inte hunnit med nåt. Inga texter sitter, jag har inte träffat alla vänner, och de jag träffat har jag inte umgåtts med så mycket som jag vill. Ska dock se Th. en gång till, imon. Party! =))

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0