Ingen Flash Player

Nej, trots att jag satt i timmar uppe i allrummet tillsammans med fyra klasskamrater, och chattade via MSN med Memmas datanörd till pojkvän så fick vi inte Flash Player att gå igång. Han läste på ett forum att det tydligen har drabbat flera att det bara slutat fungera över en natt, kanske inte just igår, men... Faan, jag saknar tuben. Och SVTplay.
Jag är tacksam för hans tålmodiga försök att hjälpa mej, men nåt riktigt knasigt är det.
Det konstigaste är att min klasskompis jag chattade med och länkade över youtubeklipp med i lördags också är drabbad. Det var nog nåt med alienbäbisen... Kollar man på det klippet låser sej Flash Player!

Fan...

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

ibland kan det vara brandväggen som dummar sej har gjort en gång för mej för ett tag sedan

fråga mej inte varför men så var fallet :)

2008-09-15 @ 21:57:38
Postat av: al

Men, kommer det tillbaka av sej själv också? Eller kommer det vara så här nu, utan att det går att installera?



al

2008-09-15 @ 22:39:17
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

hmm det är så svårt att veta så här.. men det kan även kanske vara i din java inställning i browsern

vad kör du för operativsystem?

kolla över inställningarna där. du vet ju att datorerna lever egna liv ibland :)

har du installerat något nytt program..

många frågor ler

p.s jag såg dej idag haha det tog tid innan..

2008-09-16 @ 21:58:45

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0