Spara/Slösa?

I måndags gjorde jag hemstan tillsammans med mamma och syster. Jag hade ett uppdrag med det besöket: hitta jazzbyxor, bröllopskläder och födelsedagspresent till pappa. Under tiden jag fokade på detta kände jag hur Slösa väcktes till liv inom mej, men då det inte var meningen att jag skulle impulsshoppa la jag henne åt sidan. Jag hittade verkligen hur mycket och hur snygga kläder som helst!
När måndagens uppdrag var över bestämde jag mej för att senare hjälpa Slösa upp på benen igen. Det blev idag, men ... Vad händer? Antingen så var allt jag hittade nerplockat och slutsålt eller så knockade jag Slösa lite för hårt och min vanliga Spara höll hårt i min plånbok.
Jag hittade visserligen ett par tröjor, men inte till närmelsevis för de ~2 000 kronorna jag hittade för i måndags.

Så, vad ska jag nu göra med alla mina pengar som fortfarande ligger och skräpar på mina konton? =)
Jag borde verkligen unna mej nånting... Men vad?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0