Skoldator

Ja, du har man för första gången loggat in på en av skolans datorer, här är svinkallt så jag sitter med jacka och halsduk och är blå om fingrarna...

Gårdagen var mysig på alla sätt, utom vädret, vilket jääävla regnande! För övrigt så var hela familjen åter samlad, mor, far och syster kom ner till mej och vi käkade på asiatrestaurangen nere i byn. Så fick jag ju födelsedagspresenter med. En liten tvättkorg och en cykel! Wohoo! Idag fick jag ett par örhängen av Frida som hon skapade på just Skapande. Fina! Har dem på mej i skrivande stund.

Nu snart är det meningen att jag ska öva på jazzuppvärmingen, sista delen på den var inte att leka med alltså! Shit, synd bara att det märks hur jävla dålig jag är på dans...
Idag fick vi även reda på vad vi har blivit tilldelade för solostycke i krogshowen. Jag ska vara med i ett Beach Boys-medley! Hade varit perfekt om i det ingick I Get Around, men det gör det ju såklart icke. Jag är nöjd ändå, stämsång gillar jag!

Nähe, dags att gå ner till Eken!

Kommentarer
Postat av: al

Ja, det blev så att de tog den med sej. Mamma bor granne med en datanörd så han får ge den en omgång innan den lämnas in...

Hoppas att det hjälper utan några enorma kostader.



al

2008-10-06 @ 20:21:18
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

härligt... hmm får nog slå på värmen i salen :)



2008-10-06 @ 22:02:29
Postat av: maja

hejsan Al!

Japp vi ær hær nu, har vartit det i en vecka typ. På måndag så ska vi børja jobba med att sælja telefonabbonemang, har 100 norka i timmen i fast løn iaf, å sen provition på det. Så det får funka tills vidare.

Hur ær allt med dig? Bra nere i markaryd.

Puss puss

2008-10-07 @ 13:40:00
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: al

Ja, det var nog dags för det, den kvällen var omänskligt kylig =)



al

2008-10-10 @ 19:43:25
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0