Mitt i natten

För 40 minuter sen kom jag hem från Wallmans och Malmö, jag har sovit hela bussresan och läängtar efter att få lägga mej i en säng, sätet var faktiskt inte så himla skönt.. =/

Kvällen var helt okej om man ser den som helhet, den var helt underbar under den del där artisterna stod för underhållningen. Däremot när vi själva skulle stå för det, i form av karaoke så sjönk jag snabbt. DJn spelade alldeles för högt inne vid karaokebaren och dessutom var jag ju så sjukt, fruktansvärt, fuckigt, svinigt, stört trött! Jag minns inte när  jag hade så lite sömntimmar på en vecka sist som jag haft nu. Förmodligen var det nån period på gymnasiet när jag började hallucinera på nätterna och så. Även denna natt verkar det bli för lite timmar, sex stycken kanske. Det vankas melodikryss vid tiosnåret!

Nu ska jag leta upp den sticknålen jag tappade på golvet nyss, men världens högsta klirr som följd, sen ska jag soooova!!!

God natt
(Tänk, hade det varit sommar hade det varit nästan ljust ute nu)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0